מיתוג מחדש ועיצוב אריזות ל־Funngiz – פטריות מרפא

מיתוג ועיצוב אריזות
מיתוג מחדש ועיצוב אריזות ל־Funngiz – פטריות מרפא
Funngiz התחילו כחוות גידול לפטריות מרפא, ובשלב מסוים החליטו להרחיב את הפעילות – למצות את הפטריות שהם מגדלים ולשווק אותן כתוספי תזונה במגוון צורות צריכה.
המטרה במיתוג החדש לא הייתה רק להפוך אותם מחוות גידול למותג תוספים, אלא לבנות מותג רחב שמאגד בתוכו את כל עולמות פטריות המרפא: מגידול, דרך תוספים ומיצויים ועד מוצרי לייף סטייל ממותגים, כמו חולצות.
כדי לעשות את זה נכון, היה לנו חשוב ליצור שפה ויזואלית חזקה, זכירה ובולטת שתתפוס את העין במיוחד ברשתות החברתיות – ערוץ השיווק המרכזי שלהם, תספר את הסיפור הייחודי שלהם ותבדל אותם בצורה ברורה מהמתחרים.
המיתוג החדש של פאנגיז נשען על עולמות של פנטזיה וחוכמה עתיקה, ההשראה לכך הגיעה משיחות עם דוד וג'ני, בעלי המותג, בהן עלתה תחושת כבוד חזקה לפטריות והתייחסות אליהן כאל משהו מיסטי ופלאי.
רצינו ליצור שפה גרפית שמעבירה את תחושת הקסם ומחזקת את הנרטיב של הישענות על ידע עתיק, תוך שמירה על חוויית צריכה מודרנית ונוחה.
הלוגו עוצב כלוגוטייפ ייחודי בסגנון פנטסטי, שמתחבר לסיפור המותג, ולצידו לוגו משני מקוצר של האות F שעוצבה בצורה המדמה פטריה, בסגנון הפנטסטי המתקשר ללוגו הראשי.
פלטת הצבעים העמוקה תוכננה כך שתעניק לכל סוג פטריה גוון מובחן משלה: כחול כהה לרעמת האריה, חום כתמתם לקורדיספס ועוד, בשילוב זהב מטאלי ללוגו.
נכסי המותג כוללים סדרת איורים מותאמים – איורי אייקון פשוטים שמופיעים על גבי האריזות, לצד איורים מורכבים בסגנון פנטסטי המיועדים לשימוש על פריטים כגון פוסטרים וחולצות.
עיצוב האריזות עושה שימוש בכל האלמנטים האלו כך שהסגנון הכללי בשילוב פלטת הצבעים והאיורים משווים למוצרים תחושה כאילו מדובר בשיקויים עתיקים.
הנראות הייחודית הזו לא רק יוצרת בידול ברור בקטגוריית תוספי התזונה ובקטגורית פטריות המרפא, אלא גם מתאימה במיוחד לקהל הייחודי של פאנגיז ולעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות שבהם עיקר הפעילות של המותג.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם